vineri, 26 octombrie 2007

Serviciul suport clienti (customer support) al aplicatiilor romanesti de Internet Banking

posturi despre acelasi subiect:
Cum alegi o solutie de Internet Banking?
Costurile serviciilor de Internet Banking
Securitatea serviciilor de Internet Banking din Romania
Accesibilitatea aplicatiilor de Internet Banking
Facilitatile oferite de aplicatiile de internet banking din Romania
Adaptabilitatea aplicatiilor de Internet Banking din Romania
Capacitatea de lucru in timp real
Capacitatea de integrare cu alte sisteme a aplicatiilor de Internet Banking romanesti
Portabilitatea aplicatiilor de Internet Banking Romanesti

Al noualea, si ultimul din criteriile de alegere propuse pentru evaluarea solutiilor de Internet Banking se refera la serviciul de customer support (serviciul de suport pentru clientii-utilizatori).
In primul post din aceasta serie va spuneam ca acest criteriu este unul foarte important in opinia mea, si deasemenra v-am enumerat si citeva din situatiile posibile in care veti putea constata pe propria piele beneficiile.

In principal, tipurile de servicii de suport de care poate beneficia un utilizator al unui serviciu de Internet Banking sunt:
- on-line support - prin intermediul unei pagini de web de tip help sau FAQ;
- suport prin telefon;
- modul help-desk sau e-mail support;
- aplicatie/modul demonstrativ;

Nu voi insista foarte mult pe descrierea acestui tip de servicii, insa insist pe afirmatia ca in ultima instanta calitatea acestora este determinanta in ceea ce priveste gradul de satisfacite a utilizatorului unui serviciu de Internet Banking.

Clasamentul obtinut are un castigator detasat in Raiffeisen Online care a 'marcat' punctajul maxim la toate elementele de evaluare expuse mai sus.


Evalueaza acest articol:

5 Comments:

Anonim said...

Articolul abordeaza putin subiectiv serviciul de Internet banking de la Raiffeisen Bank motiv pentru care se si acorda punctaj maxim acestui serviciu. Parerea mea (am intrat pe cele patru conturi demo puse la dispozitie de cele patru banci in momentul de fata- Bank Post, Banca Transilvania, BRD si Raiffeisen Bank- plus inca o banca al carui nume nu il dau deorece la acea banca lucrez in momentul de fata si nu vreau sa fiu banuit de impartialitate) si nu pot sa spun acelasi lucru despre serviciul de Internet banking pus la dispozitie de Raiffeisen Bank. Ba din contra, in urma unei analize amanuntita dupa criterii OBIECTIVE, serviciul de Internet banking de la Raiffeisen Bank se situeaza...pe penultimul loc. Inteleg ca cel care a facut "studiul" nu a avut prea mult timp la dispozitie dar nu trebuia sa faca un astfel de lobby bancii respective.

florin said...

nu facem lobby. iar aici ne referim la serviciul de customer support si nu la un clasament pe criterii obiective (scris sau nu cu majuscule).

Anonim said...

raiffeisen online este cel mai bun serviciu de internet banking din romania: timp real (actualizare imediata)

Bolecutza said...

Eu folesesc si serviciul MyBanking de la Raiffeisen si am avut ff mari probleme cu cei de la "suport clienti" atunci cand le-am anuntat diferite erori. Cert e ca oamenii de acolo sunt fff incompetenti si dezinteresati in rezolvarea situatiilor raportate. Am cerut sa vorbesc cu sefi de la ei si la fel de nepregatiti sunt. Va pot da oricand detalii. Daca salariul meu n-ar fi virat "obligatoriu" intr-un cont la Raif as pleca in orice moment de la ei.

florin said...

daca e asa cum zici tu e mare pacat. sa fi fost o intimplare cind am facut noi survey-ul si sa fi dat peste niste persoane foare bine pregatite?